Monday, December 17, 2012

Vizual campanie Băneasa Mall- Cut de un from unhappy



1 comment:

Unknown said...

Bună ziua! Vă admir foarte mult munca, încă de când v-am văzut ilustraţiile pentru prima oară în ELLE. Iar acum ca am aflat că şi dumneavoastră sunteţi de pe plaiul mioritic, mă simt onorată să mă mândresc, ca româncă, cu faptul acesta. Încerc să îmi croiesc un drum în lumea modei, şi am început să scriu un blog de modă, dar diferit de celelalte deja existente, zic eu: scriu scrisori catre designeri şi persoanele din lumea modei care ma inspiră. Sper că nu vă veţi supara aflând că ultima mea scrisoare-postare vă are în prim plan, ca destinatar, vrând ca şi cititorii mei de peste hotare să vă descopere creaţiile. Si, sper de asemenea că veţi trage puţin cu ochiul la ceea ce v-am scris în scrisoarea mea, aici: http://lettersfromtvc.blogspot.ro/2013/02/dear-keszeg-agnes.html